Documente necesare
După eliberarea indicației de FIV de la unitatea sanitară parteneră, cuplul solicitant/ femeia singura infertilă va depune dosarul la sediul Administrației Serviciilor Sociale Comunitare Ploieşti, dosar care va cuprinde următoarele:
1. Cererea-tip (Anexa 1 la prezentul regulament) prin care se solicită includerea în proiectul ,,O Şansă la Viață - FIV" cuprinzând datele de identificare personală (nume, prenume, CNP, domiciliu, adresa de corespondență, numere de telefon, adrese de email), menționarea unității sanitare (din lista afişată pe site) de la care a primit indicaţia medicală de FIV şi a farmaciei de la care va achiziționa medicamentele necesare (din lista afişată pe site);
2. Declarația-tip (Anexa 2 la prezentul regulament) prin care solicitanta/ții declară pe propria răspundere că documentele şi datele transmise conțin informații corecte şi complete;
3. Adeverinţa eliberata de Casa de Asigurări de Sănătate din care să rezulte calitatea de asigurat în sistemul de asigurări sociale de sănătate a solicitantului, emisa cu maxim 60 de zile înaintea depunerii dosarului sau orice alte documente oficiale emise de institutii competente in domeniu, care să probeze calitatea de asigurat;
4. Documentele de identitate ale membrilor cuplului/ femeii singure infertile care să ateste domiciliul stabil în Ploiesti sau viza de reşedință dobandită cu cel puțin 3 ani înainte de începerea proiectului ,,O Şansă la Viață - FIV";
5. Certificat fiscal din care să rezulte că solicitanții nu au datorii la bugetul local, eliberat de către Servicioul Public de Finante Locale Ploiesti;
6. Documentul cu indicația medicală de FIV eliberat de unitatea sanitară acreditată;
7. Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 3 la prezentul regulament) 8. Alte documente care să ateste încadrarea solicitanților în criteriile de eligibilitate ale proiectului.