Pasiune pentru excelența în medicină. SANADOR.
Excelența, Inovația, Integritatea, Empatia, Spiritul de echipă sunt valorile care ne definesc activitatea zi de zi.

Fie că vorbim de o poziție din sfera medicală, non-medicală, administrativă sau din zona de Reprezentanți medicali, cu toții avem același scop: respectul, empatia și profesionalismul actului medical pentru fiecare pacient care ne calcă pragul.

Doriți să faceți parte din echipa noastră de profesioniști?
Vă invităm să parcurgeți lista de mai jos cu posturile vacante și să aplicați conform experienței dumneavoastră!

MEDICAL

Medic Specialist/Primar

Medic Specialist/Primar Cardiologie

Cerințe:
  • Studii de spеciаlitate аbsolvitе;
  • Cеrtificаt dе mеmbru vizat;
  • Asigurarе de Malprаxis;
  • Cunoașterea legislației în vigoare;
  • Bune abilități de organizare si planificare cu privire la desfășurarea actului medical, în conformitate cu protocoalele agreate;
  • Atitudine profesionistă, prin comunicarea si relaționarea cu pacientul;
  • Orientare către performanță si rezultate, atât pe plan individual, cât și la nivel de echipă;
  • Disponibilitate de a efectua gărzi;
  • Limbа еngleză, nivеl mеdiu;
  • Cunoștințe MS Officе.
Responsabilități:
  • Efectuează examenul clinic, respectiv consultații de specialitate;
  • Recomandă investigații medicale;
  • Efectuează ecografii conform competențelor dobândite;
  • Completează documentația aferentă examinării pacientului;
  • Prescrie tratamente;
  • Întocmește situații medicale;
  • Respectă confidențialitatea actului medical și intimitatea pacientului.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • 10 zile de concediu pentru studii;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra cu aparatură medicală de ultimă generație;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist.

Medic Specialist/Primar Neurologie

Cerințe:
  • Studii de spеciаlitate аbsolvitе;
  • Cеrtificаt dе mеmbru vizat;
  • Asigurarе de Malprаxis;
  • Cunoașterea legislației în vigoare;
  • Bune abilități de organizare si planificare cu privire la desfășurarea actului medical, în conformitate cu protocoalele agreate;
  • Atitudine profesionistă, prin comunicarea si relaționarea cu pacientul;
  • Orientare către performanță si rezultate, atât pe plan individual, cât și la nivel de echipă;
  • Disponibilitate de a efectua gărzi;
  • Limbа еngleză, nivеl mеdiu;
  • Cunoștințe MS Officе.
Responsabilități:
  • Efectuează examenul clinic, respectiv consultații de specialitate;
  • Recomandă investigații medicale;
  • Efectuează ecografii conform competențelor dobândite;
  • Completează documentația aferentă examinării pacientului;
  • Prescrie tratamente;
  • Întocmește situații medicale;
  • Respectă confidențialitatea actului medical și intimitatea pacientului.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • 10 zile de concediu pentru studii;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra cu aparatură medicală de ultimă generație;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist.

Medic Specialist/Primar Dermatologie

Cerințe:
  • Studii de spеciаlitate аbsolvitе;
  • Cеrtificаt dе mеmbru vizat;
  • Asigurarе de Malprаxis;
  • Cunoașterea legislației în vigoare;
  • Bune abilități de organizare si planificare cu privire la desfășurarea actului medical, în conformitate cu protocoalele agreate;
  • Atitudine profesionistă, prin comunicarea si relaționarea cu pacientul;
  • Orientare către performanță si rezultate, atât pe plan individual, cât și la nivel de echipă;
  • Limbа еngleză, nivеl mеdiu;
  • Cunoștințe MS Officе.
Responsabilități:
  • Efectuează examenul clinic, respectiv consultații de specialitate;
  • Recomandă investigații medicale;
  • Completează documentația aferentă examinării pacientului;
  • Prescrie tratamente;
  • Întocmește situații medicale;
  • Respectă confidențialitatea actului medical și intimitatea pacientului.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • 10 zile de concediu pentru studii;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra cu aparatură medicală de ultimă generație;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist.

Medic Specialist/Primar USTACC

Cerințe:
  • Studii de spеciаlitate аbsolvitе;
  • Cеrtificаt dе mеmbru vizat;
  • Asigurarе de Malprаxis;
  • Cunoașterea legislației în vigoare;
  • Bune abilități de organizare si planificare cu privire la desfășurarea actului medical, în conformitate cu protocoalele agreate;
  • Atitudine profesionistă, prin comunicarea si relaționarea cu pacientul;
  • Orientare către performanță si rezultate, atât pe plan individual, cât și la nivel de echipă;
  • Disponibilitate de a efectua gărzi;
  • Limbа еngleză, nivеl mеdiu;
  • Cunoștințe MS Officе.
Responsabilități:
  • Efectuează examenul clinic, respectiv consultații de specialitate;
  • Recomandă investigații medicale;
  • Efectuează ecografii conform competențelor dobândite;
  • Completează documentația aferentă examinării pacientului;
  • Prescrie tratamente;
  • Întocmește situații medicale;
  • Respectă confidențialitatea actului medical și intimitatea pacientului.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • 10 zile de concediu pentru studii;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra cu aparatură medicală de ultimă generație;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist.

Medic Specialist/Primar ORL

Cerințe:
  • Studii de spеciаlitate аbsolvitе;
  • Cеrtificаt dе mеmbru vizat;
  • Asigurarе de Malprаxis;
  • Cunoașterea legislației în vigoare;
  • Bune abilități de organizare si planificare cu privire la desfășurarea actului medical, în conformitate cu protocoalele agreate;
  • Atitudine profesionistă, prin comunicarea si relaționarea cu pacientul;
  • Orientare către performanță si rezultate, atât pe plan individual, cât și la nivel de echipă;
  • Disponibilitate contractare CASMB;
  • Limbа еngleză, nivеl mеdiu;
  • Cunoștințe MS Officе.
Responsabilități:
  • Efectuează examenul clinic, respectiv consultații de specialitate;
  • Recomandă investigații medicale;
  • Completează documentația aferentă examinării pacientului;
  • Prescrie tratamente;
  • Întocmește situații medicale;
  • Respectă confidențialitatea actului medical și intimitatea pacientului.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • 10 zile de concediu pentru studii;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra cu aparatură medicală de ultimă generație;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist.

Medic Specialist/Primar Gastroenterologie

Cerințe:
  • Studii de spеciаlitate аbsolvitе;
  • Cеrtificаt dе mеmbru vizat;
  • Asigurarе de Malprаxis;
  • Cunoașterea legislației în vigoare;
  • Bune abilități de organizare si planificare cu privire la desfășurarea actului medical, în conformitate cu protocoalele agreate;
  • Atitudine profesionistă, prin comunicarea si relaționarea cu pacientul;
  • Orientare către performanță si rezultate, atât pe plan individual, cât și la nivel de echipă;
  • Disponibilitate de a efectua gărzi;
  • Limbа еngleză, nivеl mеdiu;
  • Cunoștințe MS Officе.
Responsabilități:
  • Efectuează examenul clinic, respectiv consultații de specialitate;
  • Recomandă investigații medicale;
  • Efectuează ecografii conform competențelor dobândite;
  • Completează documentația aferentă examinării pacientului;
  • Prescrie tratamente;
  • Întocmește situații medicale;
  • Respectă confidențialitatea actului medical și intimitatea pacientului.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • 10 zile de concediu pentru studii;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra cu aparatură medicală de ultimă generație;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist.

Asistent Medical – Spital

Asistent Medical Generalist - Anestezie

Cerințe:
  • Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;
  • Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
  • Experiență minim 1 an în anestezie;
  • Excelente abilități de comunicare si relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;
  • Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office - nivel mediu.
Responsabilități:
  • Primește pacientul în salonul preanestezic și verifică dosarul medical;
  • Administrează medicația preanestezică și pregătește pacientul conform indicațiilor medicului anestezist;
  • Respectă protocoalele interne specifice pregătirii sălii de intervenție (verificare/pregătire echipamente anestezie, medicație, etc);
  • Cunoaște și participă la toate tipurile de anestezie;
  • Monitorizează starea pacientului (tensiune arterială, puls, saturație de oxigen, urmărirea pupilelor și a tegumentelor, etc) în timpul anesteziei;
  • Supraveghează pacientul după trezirea din anestezie și îl transportă ulterior în secția de terapie intensivă;
  • Completeză fișa de anestezie conform competenței;
  • Înregistrează în fișa electronică a pacientului consumurile de materiale și medicamente, proceduri și manevre medicale.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de noapte și weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra și a vă dezvolta într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică.

Asistent Medical Generalist - Bloc Operator

Cerințe:
  • Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;
  • Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
  • Constituie avantaj experiența de asistent medical circulant (de sală), asistent medical instrumentar în intervenții chirurgicale din specialitățile: chirurgie generală, ortopedie, neurologie, chirurgie cardiacă, chirurgie vasculară, chirurgie toracică;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;
  • Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office - nivel mediu.
Responsabilități:
  • Respectă regulile și protocoalele interne din blocul operator privind circuitul și purtarea echipamentului specific sălii;
  • Primeşte pacientul în blocul operator, verifică dosarul, îl identifică, îl pregăteşte psihic și fizic prin poziționare conformă pe masa de operație (în funcție de tipul intervenției și de indicațiile chirurgului);
  • Pregăteşte echipamentul, instrumentarul şi materialele specifice intervenției programate;
  • Utilizează adecvat tipurile de dezinfectante: spectru de acţiune, concentraţie, modul de utilizare;
  • Respectă modul de pregătire a instrumentelor pentru sterilizare, etapele ce trebuie respectate pentru pregătirea instrumentelor folosite pentru spălare;
  • Înregistrează în fișa electronică a pacientului consumurile de materiale și medicamente, procedurile și manevrele medicale aplicate.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de noapte și weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra și a vă dezvolta într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică.

Asistent Medical Generalist - Secții Chirurgicale

Cerințe:
  • Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;
  • Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
  • Experiența de minim 6 luni ca asistent medical generalist într-o secție chirurgicală în una dintre următoarele specialități: chirurgie generală, ginecologie, urologie, ortopedie, neurochirurgie, chirurgie cardiacă, chirurgie vasculară, chirurgie toracică;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;
  • Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office - nivel mediu.
Responsabilități:
  • Efectuează proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;
  • Participă, împreună cu medicul, la educația medicală a pacientului;
  • Pregătește instrumentarul, aparatura necesară și asistă medicul pe durata efectului pansamentelor și a procedurilor medicale;
  • Monitorizează, evaluează, înregistrează și raportează evoluția stării de sănătate a pacienților;
  • Prelevează probe și produse biologice pentru examenul de laborator conform protocoalelor medicale;
  • Administrează medicația si efectuează tratamente injectabile (intra-muscular, intra-venos, sub-cutanat, intra-dermal) și vaccinări la recomandarea medicului.
  • Înregistrează în fișa electronică a pacientului consumurile de materiale și medicamente, procedurile și manevrele medicale aplicate.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de noapte și weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra și a vă dezvolta într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică.

Asistent Medical – Clinică

Asistent Medical Generalist - Endoscopie Digestivă

Cerințe:
  • Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;
  • Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
  • Experiență în endoscopie digestivă, constituie avantaj;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare, empatie și orientare spre nevoile pacientului;
  • Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office - nivel mediu.
Responsabilități:
  • Pregăteşte fizic şi psihic pacientul pentru investigațiile de specialitate sau pentru explorările paraclinice, conform protocoalelor și procedurilor interne specifice;
  • Informează pacientul și obține acordul scris al acestuia pentru îngrijirile medicale acordate și nu efectuează nici o manevră medicală fără a informa pacientul despre beneficiile și riscurile posibile;
  • Pregăteste instrumentarul, aparatura necesară și asistă medicul pe durata intervențiilor și procedurilor medicale (endoscopii, colonoscopii etc.);
  • Curață și dezinfectează chimic înalt echipamentele endoscopice înainte și după efectuarea fiecarei proceduri endoscopice;
  • Gestionează eficient circuitul pacienților în sala de așteptare astfel încat să evite întârzierile.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra și a vă dezvolta într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică.

Asistent Medical Generalist - FIV

Cerințe:
  • Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;
  • Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
  • Constitue avantaj experiența în bloc operator, sterilizare, recoltare probe biologice;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;
  • Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office - nivel mediu.
Responsabilități:
  • Recoltеază probе biologice, efеctueаză proceduri medicаlе și trаtаmеnte la rеcomandarеa mеdicului;
  • Participă la educația medicală a pacientului, furnizează informații relevante procesului de fertilizare in vitro și colectează date de la viitorii pacienți conform normelor în vigoare;
  • Pregătește cabinetele medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultației;
  • Gestionează eficient circuitul pacienților în sala de așteptare sau la nivelul procedurilor de internare astfel încât să evite întâzierile;
  • Respectă protocoalele interne specifice pregătirii sălii de intervenție, pregătește instrumentarul, aparatura necesară și asistă medicul ginecolog pe durata tratamentului pentru fertilizarea in vitro, în timpul puncției ovariene pentru recoltare de ovocite și în timpul transferului de embrioni;
  • Asigură consultarea preanestezică a pacientului în ziua puncției ovariene sau a transferului embrionar și monitorizează starea pacientului;
  • Supraveghează pacientul după trezirea din anestezie și îl transportă ulterior în secția de terapie intensive.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra și a vă dezvolta într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică.

Asistent Medical Generalist - Cabinete

Cerințe:
  • Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;
  • Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
  • Constituie avantaj experiența la nivel de cabinete de specialitate în: pediatrie, obstetrică-ginecologie, recoltare probe biologice, sterilizare, medicină de familie;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;
  • Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office - nivel mediu.
Responsabilități:
  • Recoltеază probе biologice, efectuează  proceduri medicаlе și trаtаmеnte la rеcomandarеa mеdicului;
  • Participă la educația medicală a pacientului;
  • Gestionează eficient circuitul pacienților în sala de așteptare pentru a fi evitate întârzierile;
  • Pregătește cabinetele medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultației;
  • Pregătește instrumentarul, aparatura necesară și asistă medicul pe durata intervențiilor și procedurilor medicale.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra și a vă dezvolta într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică.

Infirmier

Infirmier

Cerințe:
  • Curs dе infirmier – condiție obligatorie;
  • Persoană motivată, proactivă, cu un ridicat grad dе responsabilitate și seriozitate;
  • Lucru in echipă, adaptabilitate, implicare și angajament față de sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă in relația cu pacienții și colegii;
  • Disponibilitate dе adaptare la nou.
Responsabilități:
  • Pregătеște pаturile şi schimbă lenjеriа pеrsoаnelor intеrnаtе;
  • Acordă sprijin pacienților internați și/sau imobilizați pentru efectuarea toaletei zilnice și a nevoilor fiziologice (ploscă, urinar, tăvițe renale și altele asemenea), cu respectarea normelor de igienă;
  • Asigură curăţenia, dezinfecţia şi depozitarea corespunzatoare a recipientelor utilizate;
  • Pregătește pacienții internați în vederea examinării;
  • Transportă la spălătorie lenjeria de pat şi de corp utilizată in containere speciale şi, implicit, aduce lenjeria curată conform protocolului intern, cu respectarea circuitelor igienice.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de noapte și/sau weekend, conform programului de lucru agreat;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu stabil, sigur și profesionist.
NON-MEDICAL

Recepționist

Recepționist

Cerințe:
  • Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor;
  • Abilități dе comunicare și relaționare pacient;
  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Disponibilitate dе lucru in ture dе zi/noapte, weekend;
  • Experiență în recepție/secretariat - constituie un avantaj;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversational;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Întâmpină, informeаză, inregistrează, progrаmеază și îndrumă pаcienții în clinică/spitаl;
  • Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate;
  • Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
Beneficii:
  • Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică;
  • Training-uri periodice;
  • Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

Operator Introducere și Validare Date

Operator Introducere și Validare Date

Cerințe:
  • Persoană flexibilă, dinamică, responsabilă și cu bune abilități organizatorice;
  • Capacitate de concentrare și atenție distributivă;
  • Abilități de tehnoredactare demonstrate prin acuratețea datelor introduse, viteză bună de tastare (se va da test eliminatoriu de „typing”);
  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Disponibilitate dе lucru în ture dе zi/noapte și weekend;
  • Experiență anterioară în call center - constituie avantaj;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversațional;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Ofеră suport medicilor, în cabinеt, privind rеdаctаreа rаpoаrtelor mеdicаle alе pаciеnților, în timpul consultаțiеi;
  • Organizarеa cabinеtului în vedеrea desfășurării activității medicale;
  • Preluarea pacienților și invitarea acestora în cabinet;
  • Înmânarea rapoartelor medicale către pacienți în urma redactării acestora.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică;
  • Traininguri periodice;
  • Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

Operator Call Center

Operator Call Center

Cerințe:
  • Persoană flexibilă, dinamică, responsabilă și cu bune abilități organizatorice;
  • Capacitate de concentrare, inițiativă și orientare către pacient;
  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Disponibilitate dе lucru în ture dе zi/noapte și weekend;
  • Experiență anterioară în call center - constituie avantaj;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversațional;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Prеluareа, gеstionаrеa și rеdirеcționаreа аpelurilor din partеа pаciеnților în conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingând obiectivele calitative și cantitative stabilite;
  • Informarea pacienților cu privire la programul de lucru al policlinicilor și/sau spitalului, dar și al medicilor;
  • Programarea pacienților la consultații și investigații medicale;
  • Sprijinirea pacienților prin oferirea de informații corecte în ceea ce privește pregătirea anterioară necesară efectuării diferitelor investigații medicale;
  • Oferirea informațiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite de SANADOR.
Beneficii:
  • Pachet salarial compus din remuneratie fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică;
  • Traininguri periodice;
  • Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

Registrator Medical

Registrator Medical

Cerințe:
  • Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor;
  • Abilități dе comunicare și relaționare pacient;
  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Disponibilitate dе lucru în ture dе zi, weekend;
  • Experiența în recepție/secretariat în domeniu medical, constituie un avantaj;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversațional;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Tehnoredactarea raportului medical în cabinet, în timpul consultațiilor și a biletelor de externare pentru fiecare procedură de brahiterapie;
  • Copierea CD-urilor și înregistrarea documentelor medicale cu investigațiile efectuate anterior de către pacienți;
  • Introducerea și completarea diagnosticelor și a concediilor medicale în sistem conform indicațiilor medicului;
  • Gestionarea foilor de observație ale pacienților, în curs sau finalizate, cu predarea celor din urmă către departamentul de statistică.
Beneficii:
  • Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică;
  • Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

Agent Servicii Pacienți Internări/Externări

Agent Servicii Pacienți Internări/Externări

Cerințe:
  • Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor;
  • Abilități dе comunicare și relaționare cu pacienții;
  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Disponibilitate dе lucru în ture dе zi, weekend;
  • Experiența în recepție/secretariat în domeniu medical, constituie un avantaj;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversațional;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Înregistrarea, programarea, informarea pacienților în vederea procedurilor și a condițiilor de internare / externare;
  • Întâmpinarea pacienților în ziua internării, semnarea documentelor conform procedurii Biroului de Internări și conducerea acestora pe etaj;
  • Verificarea documentelor necesare spitalizării în funcție de asigurarea deținută de pacient;
  • Verificarea facturilor pacienților internați și externarea acestora.
Beneficii:
  • Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de weekend;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică;
  • Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

Personal Curățenie

Personal Curățenie

Cerințe:
  • Persoană motivată, proactivă, cu un ridicat grad dе responsabilitate și seriozitate;
  • Lucru in echipă, adaptabilitate, implicare și angajament cu privire la sarcinile stabilite;
  • Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;
  • Disponibilitate dе adaptare la nou.
Responsabilități:
  • Efectuează zilnic curăţenia în condiţii corespunzătoare a spaţiilor repartizate;
  • Dezinfectează zilnic mobilierul din spaţiile unde îşi desfăşoară activitatea personalul unității;
  • Curăţă şi dezinfectează zilnic grupurile sanitare cu materiale şi ustensile specifice;
  • Curăţă şi spală, ori de câte ori este necesar, geamurile din interiorul şi exteriorul unității;
  • Asigură aprovizionarea cabinetelor și a grupurilor sanitare cu materialele necesare;
  • Colectează recipientele speciale cu deşeuri sanitare, implicit medicale, şi le transportă în spaţiile amenajate special pentru depozitare, conform prevederilor legale în vigoare, pentru predarea serviciului care efectuează neutralizarea;
  • Colectează sacii cu gunoi menajer şi ii depozitează conform legislaţiei în vigoare.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • Sporuri pentru turele efectuate în regim de noapte și/sau weekend, conform programului de lucru agreat;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu stabil, sigur și profesionist.

Agent Servicii Pacienți - Casierie

Agent Servicii Pacienți - Casierie

Cerințe:
  • Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor;
  • Abilități dе comunicare și relaționare cu pacienții;
  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Disponibilitate dе lucru în ture dе zi, weekend;
  • Experiența în recepție/secretariat în domeniu medical, constituie un avantaj;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversațional;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Răspunde de înregistrarea și informarea condițiilor de internare a pacientilor;
  • Asigură și respectă procedurile de internare;
  • Întâmpină pacienții în ziua internării, semnează documentele conform procedurii Biroului de Internări și conduce pacioenții pe etaj;
  • Verifică facturile pacienților internați și externarea acestora;
  • Verifică documentele necesare spitalizării în funcție de asigurarea deținută de pacient;
  • Încasează contravaloarea serviciilor medicale de spitalizare, atât la internare, cât și la externare, acolo unde există diferențe de plată.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.
ADMINISTRATIV

Specialist SSM

Specialist SSM

Cerințe:
  • Studii superioare absolvite, profil tehnic de lungă durată - reprezintă un avantaj;
  • Cursuri de perfecționare în domeniul SSM minim 80 de ore;
  • Experiență minim 5 ani într-un domeniu similar;
  • Cunoștințe foarte bune de legislație generală și specifică domeniului;
  • Abilități de comunicare, cooperare și spirit de echipă;
  • Capacitate de analiză și sinteză, atitudine proactivă, adaptabilitate și creativitate;
  • Cunoștințe de operare MS Office, internet – nivel mediu/avansat;
  • Cunoștințe de limba engleză, scris și vorbit nivel mediu - constituie avantaj.
Responsabilități:
  • Verifică întocmirea documentelor și activităților de prevenire și protecție desfășurate de către SEPP și de către serviciul de medicina muncii din cadrul organizației;
  • Elaboreaza instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor și ale organizației, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru şi difuzarea acestora în organizație, numai după ce au fost aprobate de către superiorul ierarhic;
  • Întocmește necesarul de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
  • Elaborează programul de instruire-testare de la nivelul organizației;
  • Asigură întocmirea planului de acțiune în caz de pericol grav și iminent și se asigură că toți lucrătorii sunt instruiți în vederea aplicării lui;
  • Asigură efectuarea controalelor interne la locurile de muncă, cu informarea, în scris, a angajatorului asupra deficiențelor constatate și asupra măsurilor propuse pentru remedierea acestora;
  • Elaborează rapoartele privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii din organizație;
  • Urmărește îndeplinirea măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, în urma controalelor și cercetării evenimentelor;
  • Colaborează cu lucrătorii și/sau reprezentanții lucrătorilor, serviciile externe de prevenire şi protecţie, medicul de medicina muncii, structurile organizației, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;
  • Reprezintă organizația în relația cu instituțiile statului abilitate, pe linie de specialitate, conform delegării aferente;
  • Raportează Directorului General pe linie de specialitate, respectând regulamentele interne și deciziile stabilite.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Inginer Mentenanță - Echipamente Medicale

Inginer Mentenanță - Echipamente Medicale

Cerințe:
  • Studii superioare (avantaj profil tehnic);
  • Minim 3 ani experiență pe un post similar;
  • Cunoștințe avansate MS Office;
  • Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
  • Abilități de organizare și atitudine proactivă;
  • Dorință de implicare, perseverență, rezistență la lucru in condiții de stres;
  • Capabil sa lucreze în echipă și orientare spre atingere rezultate.
Responsabilități:
  • Execută acțiuni de service și suport tehnic pentru echipamente și dispozitive medicale care aparțin companiei constând în operațiuni de întreținere, depanare, instalare, configurare şi asistență tehnică;
  • Supraveghează și monitorizează echipamentele medicale din SANADOR conform legislației în vigoare și sub incidența ANMDM, DSP, CNCAN, BRML (gestionând relația cu acestea);
  • Menține legătura cu echipele de service specializate;
  • Verifică respectarea convențiilor stabilite prin contract cu firmele de service care au livrat echipamentele medicale;
  • Se asigură că toate contractele de service sunt în termen și anunță din timp expirarea lor;
  • Oferă suport de specialitate ori de câte ori este nevoie departamentelor necesare.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Controlor Financiar Senior

Controlor Financiar Senior

Cerințe:
  • Experiență relevantă în controlling financiar, minim 5 ani (experiență anterioară în firme de audit este un plus); candidatul trebuie să fie familiar cu toate conceptele enumerate mai sus;
  • Cunoștiințe avansate de Excel, Power user;
  • Un foarte bun comunicator, asertiv, hotărât, direct; poziția este o autoritate în Companie și acționează de multe ori ca intermediar între management și staff-ul medical;
  • Capacitatea de a propune soluții si de a urmări implementarea lor;
  • Înțelegere a ecosistemului ERP dintr-o companie, contabilitate, gestiune, vânzare;
  • Gândire strategică, proactivă, "out of the box";
  • Orientare spre obiective și respectarea cu strictețe a termenelor limită.
Responsabilități:
  • Identifică operațiunile care trebuie supuse controlului financiar, împreună cu metodele și procedeele de lucru;
  • Analizează din punct de vedere financiar riscurile întâlnite în procesul de control, propune măsuri de îmbunătățire și eficientizare a activităților controlate;
  • Analizează evoluția în timp a costurilor directe și indirecte, propune măsuri de eficientizare și reduceri de cost, inclusiv cu impact în activitatea operațională;
  • Analizează consumurile pe linii de business, precum și evoluția și vechimea stocurilor;
  • Participă la procesul de  inventariere, efectuează controale inopinate;
  • Efectuează analiza „benchmarking” pe preț de achiziție și condiții comerciale pentru furnizori;
  • Participă la fundamentarea deciziilor în ceea ce privește investițiile;
  • Analizează vânzările și profitabilitatea pe segmente de business;
  • Supervizează  înregistrările contabile din punct de vedere  „cost controlling”, verificând existența și conformitatea documentelor justificative care stau la baza operațiunilor financiare;
  • Participă în procesul de auditare, atât externă, cât și internă.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Specialist Marketing

Specialist Marketing

Cerințe:
  • Studii superioare de marketing, comunicare, PR;
  • Experiență în domeniu minim 2 ani, cunoașterea pieței de servicii medicale constituie un avantaj;
  • Abilități deosebite de comunicare;
  • Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;
  • Cunoștințe bune Microsoft Office;
  • Constituie avantaj cunoștințe programe de editare grafică.
Responsabilități:
  • Planifică, implementează, raportează și propune îmbunătățiri pentru campanii de comunicare și promovare (toate mediile de comunicare);
  • Redactează materiale de comunicare: prezentări, broșuri, comunicate de presă, articole, texte site-uri, testimoniale, newslettere, studii de caz;
  • Gestionează relații cu agenții (media, PR, publicitate) – în funcție de proiectele în desfășurare;
  • Relaționează cu echipa de medici pentru culegere de informații privind activitatea medicală din cadrul SANADOR;
  • Menține relația cu jurnaliștii și publicații medicale, site-uri de profil, diferiți furnizori;
  • Analizează și compară oferte, cu respectarea clauzelor contractuale și termenelor limită;
  • Propune, achiziționează și personalizează diferite obiecte promoționale;
  • Realizează, implementează materiale de identitate: cărți de vizită, flyere, pliante, mape, broșuri, elemente de semnalistică OOH, website etc.
  • Prospectează, culege informații despre companie, concurență, servicii medicale similare;
  • Contribuie activ la organizarea de evenimente – congrese medicale, târguri, seminarii (concept, materiale necesare, logistică, coordonare, suport).
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Administrator Rețea de Calculatoare

Administrator Rețea de Calculatoare

Cerințe:
  • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare (IT / cibernetică / profil tehnic);
  • Cunoștințe de bază hardware;
  • Cunoștințe de bază de rețelistică și sisteme de operare Windows;
  • Experiență în utilizarea aplicațiilor software;
  • Cunoștințe operare PC;
  • Cunoștințe generale domeniul IT;
  • Experiență în instalarea sistemelor informatice;
  • Gândire analitică și capacitate de sinteză a informațiilor, atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor;
  • Disponibilitate pentru deplasări și activitate în teren (București).
Responsabilități:
  • Asigurară mentenanța și asistența tehnică pentru echipamentele IT (calculatoare, rețea de calculatoare etc.);
  • Instalează / reinstalează / configurează / execută depanarea de sisteme de operare precum și de software specific departamentelor companiei;
  • Suport pentru utilizatori (helpdesk) privind modul de folosire a echipamentelor/aplicațiilor/resurselor la care au acces;
  • Întocmește rapoarte specifice departamentului.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Specialist Recrutare Senior

Specialist Recrutare Senior

Cerințe:
  • Experiență minim 3 ani în domeniul recrutării de personal (constituie avantaj recrutarea în zona medicală);
  • Absolvent studii superioare;
  • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu/avansat;
  • Cunoștințe MS Office (Word, Excel);
  • Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii;
  • Capacitate de observație și analiză comportamentală;
  • Capacitatea de a urmări și soluționa mai multe proiecte de recrutare/selecție în paralel;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului și priorităților;
  • Abilități de lucru în echipă;
  • Persoană dinamică, cu atitudine pozitivă și proactivă;
  • Disponibilitate și flexibilitate pentru un program prelungit.
Responsabilități:
  • Monitorizează nivelul de acoperire al posturilor vacante, asigurând o eficiență ridicată a timpului de reacție la nevoile organizației;
  • Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii de recrutare de la identificare, semnare și până la livrare in condițiile stabilite;
  • Analizează informațiile colectate din formularele de interviu la plecare și propune soluții de creștere a gradului de retenție al angajatilor;
  • Participă în mod activ în procesele de recrutare, ori de câte ori este nevoie;
  • Participă constant la îmbunătățirea calității procesului de recrutare și selecție a candidaților;
  • Stabilește și menține o bună colaborare, asigurând un nivel ridicat de transparență în comunicarea cu responsabilii departamentelor care au posturi vacante in recrutare;
  • Se peocupă constant de creșterea vizibilității proceselor de recrutare în rețele sociale, site oficial, pagina de cariere SANADOR și propune canale și metode de recrutare alternative;
  • Menține un nivel ridicat al calității activității de recrutare și selecție prin propunerea de măsuri inovative, în trend cu cerințele pieței;
  • Menține un nivel competitiv al ofertei de angajare în SANADOR prin utilizarea unor instrumente de comparație specializate.
Beneficii:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Senior SysAdmin

Senior SysAdmin

CERINȚE:
  • Studii superioare finalizate – obligatoriu;
  • Experiență soluții Microsoft de minim 6 ani;
  • Experiență în migrare și administrare sisteme VMware - minim 3 ani;
  • Administrare rețele cu minim 300 stații de lucru în structura enterprise;
  • Experiență în managementul centralizat al stațiilor de lucru și serverelor folosind tehnologii Microsoft și procese automatizate;
  • Experiență în proiecte de infrastructură IT, implementare și migrare sisteme ERP, atât on premise cât și Cloud;
  • Experiență în managementul echipamentelor Cisco;
  • Certificări Microsoft, VMware sau similare – constituie avantaj;
  • Gândire analitică dezvoltată și atenție distributivă;
  • Bune abilități de relaționare, receptivitate și promptitudine;
  • Capacitate de lucru în echipă.
RESPONSABILITĂȚI:
  • Administrează servere Microsoft Windows/Linux;
  • Configurează și întreține Active Directory;
  • Creează și implementează GPO, Trust, Routing and Remote access, Security policy;
  • Implementează și administrează servicii de tip DHCP, DNS, IIS, Terminal Server;
  • Implementează și administrează servere de tip WSUS, SCCM/MECM;
  • Implementează și administrează servicii de tip PKI, LAPS, ISE;
  • Administrează servere de tip Microsoft SQL;
  • Implementează și administrează servere Exchange on premise;
  • Asigură integrare și mentenanță pentru servicii Azure si Office 365;
  • Administrează sisteme de virtualizare VMware;
  • Administrează echipamente de rețea de tip switches, routers, firewall, Wifi;
  • Administrează servicii de backup, replicare HA, restaurare backup – Veeam, Symantec;
  • Administrează servicii de antivirus – Bitdefender, Symantec;
  • Administrează servicii de telefonie IP;
  • Implementează și administrează servicii de videoconferință și asigură integrarea acestora cu alte sisteme.
BENEFICII:
  • Pachet salarial (salariu, tichete de masă);
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.
REPREZENTANT MEDICAL

Reprezentant Medical

Reprezentant Medical

Cerințe:
  • Abilități de comunicare și negociere, bun cunoscător de tehnici de vânzare;
  • Orientare către rezultate și atingerea obiectivelor;
  • Persoană organizată cu atitudine pozitivă, dinamică, motivată, cu abilități dezvoltate de comunicare și de relaționare;
  • Studii superioare - studiile medicale constituie avantaj;
  • Cursuri de specialitate (vânzări) – constituie avantaj;
  • Experiența anterioară minim 1 an într-un post similar;
  • Permis auto valabil de minim 2 ani;
  • Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
  • Cunoștințe MS Office.
Responsabilități:
  • Realizarea obiectivelor calitative și cantitative in conformitate cu planul de vânzări stabilit;
  • Identifică și contactează medicii in vederea promovării serviciilor medicale din SANADOR, încheierea contractelor de colaborare cu aceștia;
  • Menține și dezvoltă relațiile cu medicii;
  • Întocmirea rapoartelor de activitate și transmiterea acestora către coordonatorul direct.
  • Participă la congrese, simpozioane și alte manifestări științifice.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
  • Bonusuri in funcție de performanță;
  • 24 zile de concediu de odihnă;
  • Abonament medical pentru angajați;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv și profesionist;
  • Instrumente de lucru: autoturism de serviciu, laptop, telefon;
  • Programe de instruire și management dedicat atingerii obiectivelor.

Dacă nu vă regăsiţi în anunţurile noastre active, vă invităm sa aplicaţi direct, trimiţând CV-ul dumneavoastră pe adresa de mail cariere@SANADOR.ro. Mulţumim!

SANADOR