LABORATORUL DE CATETERISM CARDIAC ȘI LABORATORUL DE ELECTROFIZIOLOGIE
03. cardiologie interventionala
Inclusiv proceduri hibride impreuna cu colegii cardiologi interventionali
02. CCV
PROGRAM 24/24, 7/7, DISCOUNT PE PERIOADA NOPȚII
04. RMN 3 tesla
IRADIERE REDUSĂ, EXAMEN MAI PUȚIN DUREROS, SCURTAREA DURATEI PROCEDURII
04. Mamografie 3D
SIGURANȚĂ PENTRU MAMĂ ȘI COPIL
06. Nastere

Test chestionare

Informatii Client:

 

Client (obligatoriu)

Adresa

Telefon (obligatoriu)

Adresa email (obligatoriu)

Servicii Solicitate:

 

A. Respectarea cerinţelor din comandă / contract

 

S-au efectuat toate serviciile stabilite la acceptarea comenzii / contractului?
 Da Nu
Detalii in caz de raspuns negativ:

Serviciile s-au efectuat în termenul stabilit?
 Da NuDetalii in caz de raspuns negativ:

Rezultatele au fost prezentate explicit?
 Da Nu
Detalii in caz de raspuns negativ:

Au fost respectate clauzele speciale (dacă au existat)?
 Da Nu
Detalii in caz de raspuns negativ:

Faţă de cele constatate de Dvs. la acest capitol consideraţi că Laboratorul CM SANADOR a respectat cerinţele comenzii / contract:

Detalii in caz de raspuns negativ:

 

 

 

B. Comportarea personalului

Personalul a colaborat in faza de negociere comenzii/contractului?
 Da Nu
Detalii in caz de raspuns negativ:

Personalul a colaborat corespunzător cu pacientul pentru rezolvarea problemelor apărute?
 Da Nu
Detalii in caz de raspuns negativ:

Faţă de cele constatate de dvs. la acest capitol consideraţi că personalul Laboratoruui CM SANADOR s-a comportat:

Alte observaţii cu caracter general:


Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientului

DATE DE IDENTIFICARE PACIENT

Nume, Prenume (obligatoriu)

Adresa (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Servicii medicale solicitate la CENTRUL MEDICAL SANADOR (obligatoriu)

Va rugam in continuare sa bifati casuta care se potriveste opiniei dumneavoastra. Pentru detalii si exemple va rugam sa completati SECTIUNEA III: Alte comentarii.

SECTIUNEA I: Satisfactie generala

Sunteti multumit de modul de obtinere a tuturor in formatiilor de care aveti nevoie de la receptie?

Exista spatiu suficient si confortabil pentru asteptare?

Sunteti multumit/a de modul de programare a accesului in cabinet ?

Cat de multumit/a sunteti de serviciile medicale primite de la noi ?

Intentionati sa apelati si pe viitor la serviciile noastre?

Ati recomanda si altor cunostiinte ale dumneavoastra sa apeleze la serviciile noastre medicale?

SECTIUNEA II: Profesionalismul personalului

Sunteti multumit de modul in care ati fost examinat, in cadrul cabinetului(lor) medical(e) in vederea stabilirii diagnosticului?

Sunteti multumit de informatiile si detaliile referitoare la medicatie/tratament primite de la medic?

Pastrati legatura cu medicul si dupa terminarea tratamentului?

Considerati ca asistenta v-a ascultat cu atentie si v-a oferit informatii suficiente?

SECTIUNEA III: Alte comentarii / propuneri de imbunatatire