Cum poți accesa serviciile Sanador

Pentru a accesa serviciile Sanador, este necesară o programare pe care o poți efectua apelând Call Center 021.9699, disponibil 24/24 H, accesând formularul de programări disponibil pe site-ul www.sanador.ro sau trimițându-ne datele tale prin intermediul formularului de contact. Dacă ești în afara țării și dorești să ne contactezi, folosește numărul 004.021-206.34.07 (disponibil 24/24 H).

În urma efectuării programării, te așteptăm în recepția Sanador cu un act de identitate valid pentru consultații, iar în cazul în care dorești să efectuezi anumite investigații, trebuie să prezinți și recomandarea în scris transmisă de medicul curant. Operatorii Call Center îți vor oferi toate informațiile necesare în momentul efectuării programării.

În cazul în ești abonat / asigurat privat, te rugăm să ai la tine și să ne prezinți cardul de abonat / asigurat, alături de actul de identitate.

Pentru a beneficia de investigații / consultații decontate prin CAS, este obligatoriu să prezinți, în completarea actului de identitate, biletul de trimitere valabil și cardul de sănătate.

Serviciul de Ambulanță Sanador poate fi contactat folosind numărul de telefon 021.9699, tasta 1 – Ambulanță. Pacienții care se prezintă în recepția Compartiment Primiri Urgențe trebuie să aibă asupra lor un act de identitate valid. De asemenea, recomandăm să aibă la ei orice informații / acte medicale pe care le dețin și care ar putea fi relevante.

La finalul consulației / investigației, angajații Sanador din recepție îți vor pune la dispoziție raportul medical rezultat. Iar când rezultatele analizelor tale, efectuate în oricare dintre locațiile Sanador, vor fi finale și parafate, vei primi, prin mesaj trimis pe telefon, codul cu care le poți vizualiza pe site-ul nostru.

Cum se face internarea și externarea în / din Spitalul Clinic Sanador

Internarea pacienților în Spitalul Clinic Sanador se face, pentru cazurile programate, prin Biroul de Internări, de luni până vineri între orele 06:00 – 20:00, sâmbătă - duminică între orele 08:00-18:00 și în zilele de sărbătoare legală în intervalul 08:00 – 14:00.

Pacienții neprogramați / fără bilet de trimitere sau programați, însă care ajung în afara programului Biroului de Internari sunt internați în spital prin intermediul recepției Compartimentului Primiri – Urgențe, de luni până vineri 24/24 H, sâmbătă - duminică între orele 18:00-08:00 și în zilele de sărbătoare legală în intervalul 14:00 – 08:00 sau 14:00 – 06:00.

Internarea pacienților minori prin recepția Camerei de Gardă Pediatrie se efectueaza de luni pana vineri, 24/24 H.

Toți pacienții (programați sau neprogramați) care doresc să se interneze în Spitalul Clinic Sanador trebuie să dețină un act de identitate valid / certificat de naștere în cazul minorilor. La acestea, recomandăm ca pacientul să prezinte următoarele documente:

- Bilet de trimitere / bilet de trimitere tipizat CAS de la medicul de familie / medic specialist în contract cu CAS (pentru pacienții programați)
- Card național de asigurări sociale de sănătate / adeverință de asigurat (adeverinţa înlocuitoare pentru cei cărora li se va emite card naţional duplicat sau, după caz, pentru persoanele cărora nu le-a fost emis cardul)
- Adeverință salariat (privind numărul de zile de concediu medical acordate în ultimul an calendaristic)
- Copie carte de identitate / certificate de naștere minori / pașaport / copie card European + împuternicire
- Talon de pensie
- În cazul în care pacientul/a deține o asigurare privată de sănătate, trebuie să prezinte la internare "Scrisoare de garanție" sau card de asigurat (nu poate beneficia simultan și de reducerea CAS)
- Dosarul medical cu rezultatele analizelor efectuate în vederea internării, recomandate de către medicul curant, sau/ și de către medicul de familie
- Pentru pacientele însărcinate, contractul de naștere semnat în prealabil, (dacă nu este semnat, il va semna la momentul internării – în dublu exemplar)

Externarea pacienților se face de luni până vineri între orele 08:00-20:00 și sâmbătă - duminică între orele 08:00-18:00, cu excepția cazurilor de forță majoră (deces, transfer interspitalicesc).

Ora externării va fi comunicată cu 24-48 de ore înainte, de către medicul curant, în funcție de particularitatea cazului, pacientului și apartinătorilor acestuia.

La externare, pacientului i se eliberează următoarele documente:

-    Biletul de ieșire din spital (acesta conține evaluarea stării de sănătate a pacientului la momentul externării și indicațiile de tratament și supraveghere terapeutică)
-    Scrisoare medicală
-    Prescripție medicală
-    Certificatul de concediu medical (în cazul persoanelor ce au calitatea de salariat, la solicitarea acestora).

Servicii decontate de Casa de Asigurări de Sănătate


Spitalul Clinic SANADOR primește bilete trimitere/recomandări pentru servicii medicale în specialități medicale, spitalizare (de zi și continuă) și servicii paraclinice (analize de laborator, radiografie, mamografie, osteodensitometrie, ecografie, CT, angioCT, RMN, angio RMN) decontate prin Casa de Asigurări de Sănătate.

Pentru a vizualiza investigațiile decontate de CAS, atât pentru servicii paraclinice, cât și investigații de radiologie imagistică, te rog sp accesezi:

Lista servicii medicale decontabile spital 2018

Contact CASMB:

Șos București – Ploiești, nr. 7, sector 1, București, CP 013682

Telefon: 021.315.39.29/021.315.39.30; 0316.901.002; Fax: 021.314.27.57;

Apel Gratuit TELVERDE: 0800.800.951 (număr de telefon apelabil din rețelele de telefonie fixă)

Email: contact@casmb.ro

Contact OPSNAJ:

Adresă: Stradă Popa Savu, nr. 45, București, 011434

Telefon: 021.20.24.664

Email: relații.publice@aopsnaj.ro

În atenția beneficiarilor de servicii CAS:

Începând din data de 01.09.2015, decontarea serviciilor CASMB se va face în bază cardului de sănătate. Pacienții care au pierdut / deteriorat cardul de sănătate trebuie să facă o cerere către Casa de Asigurări de Sănătate pentru eliberarea unei adeverințe înlocuitoare de card care le va asigura dreptul la servicii decontate, până la eliberarea unui nou card de sănătate.

Pacienții care refuză cardul de sănătate trebuie să facă o cerere către Casa de Asigurări de Sănătate pentru eliberarea unei adeverințe înlocuitoare de card care le va asigura dreptul la servicii decontate.

Adeverința înlocuitoare de card trebuie reînnoită periodic.

Pacienții care au card emis, dar nu l-au ridicat, trebuie să meargă la Casă de Asigurări de Sănătate pentru a-l ridica.

Pacienții care nu prezintă cardul de sănătate sau adeverința înlocuitoare a cardului de sănătate nu vor beneficia de servicii medicale compensate, ci vor plăți integral serviciile.

Pentru detalii suplimentare și informații legate de disponibilitatea plafonului, apelați Call Center Sanador: (021).9699.