Inclusiv proceduri hibride impreuna cu medicii cardiologi interventionali
cardio
VINO SĂ TE ÎNSCRII LA MEDICINĂ DE FAMILIE LA SANADOR
banner_sanador dr Tranca
Acces rapid la cele mai bune servicii medicale pentru copilul tău
pediatrie-dr-27iunie-v1
AM DESCHIS CENTRUL ONCOLOGIC SANADOR
Sanador COS banner_site 960x310px
MEDICINĂ NUCLEARĂ EXAMEN NON INVAZIV, NEDUREROS, PROGRAMĂRI LA 021.9699 (24/24H)
banner_scintigrafie-21-aug-1
PENTRU PROGRAMARI, APELATI CALL CENTER SANADOR: (021).9699 (DISPONIBIL 24/24H)
propunere-4-oct-v2
MATERNITATEA SANADOR RESPONSABILITATE PROFESIONALISM
banner-sanador-campanie-nasterea-4-oct
TEHNOLOGIE LASER : WATERLASE IPLUS, BIOLASE EPIC™ X
banner_sanador-stomato-17-oct-v2-gol

Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientului

Stimate pacient,

CENTRUL MEDICAL SANADOR a construit si implementat un sistem de management al calitatii, sistem care impune satisfacere cat mai deplina  a cerintelor si asteptarilor dumneavoastra.

Va rugam sa aveti amabilitatea completarii prezentului chestionar si transmiterea lui la sediul societatii noastre.

Va multumim pentru amabilitate si obiectivitate si va asiguram ca declaratiile dvs. vor fi luate in considerare.

Va multumim pentru colaborare,

Conducerea SANADOR.

Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientului

DATE DE IDENTIFICARE PACIENT

Nume, Prenume (obligatoriu)

Adresa (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Servicii medicale solicitate la CENTRUL MEDICAL SANADOR (obligatoriu)

Va rugam in continuare sa bifati casuta care se potriveste opiniei dumneavoastra. Pentru detalii si exemple va rugam sa completati SECTIUNEA III: Alte comentarii.

SECTIUNEA I: Satisfactie generala

Sunteti multumit de modul de obtinere a tuturor in formatiilor de care aveti nevoie de la receptie?

Exista spatiu suficient si confortabil pentru asteptare?

Sunteti multumit/a de modul de programare a accesului in cabinet ?

Cat de multumit/a sunteti de serviciile medicale primite de la noi ?

Intentionati sa apelati si pe viitor la serviciile noastre?

Ati recomanda si altor cunostiinte ale dumneavoastra sa apeleze la serviciile noastre medicale?

SECTIUNEA II: Profesionalismul personalului

Sunteti multumit de modul in care ati fost examinat, in cadrul cabinetului(lor) medical(e) in vederea stabilirii diagnosticului?

Sunteti multumit de informatiile si detaliile referitoare la medicatie/tratament primite de la medic?

Pastrati legatura cu medicul si dupa terminarea tratamentului?

Considerati ca asistenta v-a ascultat cu atentie si v-a oferit informatii suficiente?

SECTIUNEA III: Alte comentarii / propuneri de imbunatatire